Tour de_ZDZ #7 (Bielsko-Biała)

Kluczowe informacje

miasto: Bielsko-Biała (całość rozgrywana online)
ograniczenia: tylko uczniowie szkół podstawowych z okolic Bielska-Białej (do 30km)
wpisowe: brak (udział darmowy)
sloty na finał: 16 (CS:GO)

Harmonogram

zapisy: do 11 czerwca
eliminacje online: 12 czerwiec o 16:50
(jeżeli zapisze się więcej niż 20 druzyn)
finał turnieju: 14 czerwiec od 9:00

Kluczowe informacje

miasto: Bielsko-Biała (całość rozgrywana online)
ograniczenia: tylko uczniowie szkół podstawowych z okolic Bielska-Białej (do 30km)
wpisowe: brak (udział darmowy)
sloty na finał: 16 (CS:GO)

Harmonogram

zapisy: do 11 czerwca
eliminacje online: 12 czerwiec o 16:50
(jeżeli zapisze się więcej niż 20 druzyn)
finał turnieju: 14 czerwiec od 9:00

1

Zapisy

Zapisy trwają do
11 czerwca

2

Eliminacje online

12 czerwiec (jeżeli zapisze się więcej niż 20 drużyn)

3

Finały (online)

📍 Bielsko-Biała
14 czerwiec

1

Zapisy

Zapisy trwają do
11 czerwca

2

Eliminacje online

12 czerwiec (jeżeli zapisze się więcej niż 20 drużyn)

3

Finały (online)

📍 Bielsko-Biała
14 czerwiec

Zapisy

Regulaminy

//regulamin dostępny do końca tygodnia//

Najważniejsze zasady

1.5 Turniej składa się z 2 części: finału online (14 czerwiec 2020) i eliminacji online (12 czerwiec 2020) – jeżeli zapisze się więcej niż 20 drużyn.
1.6 W trakcie eliminacji z drużyn biorących udział zostaną wyłonione 16 drużyn, które zagrają w finale.
1.7 Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Turniej w charakterze gracza przeznaczony jest wyłącznie dla uczniów szkół podstawowych z okolic Bielska-Białej (do 40 km) [mapka].
1.11 Każdy gracz musi posiadać własne konto Steam z grą CS:GO oraz rozegrane w niej przynajmniej 50 godzin, które są wymagane do przypisania gry do platformy Faceit. Gracz nie może również posiadać blokady VAC z gry Counter-Strike: Global Offensive. Status prime nie jest wymagany.
3.1 Eliminacje online rozgrywane będą na Faceit w drabince SE BO1. Z eliminacji wychodzi 16 drużyny, które otrzymują slot na finał LAN. [finał przeniesiony na online]
3.9 W przypadku meczów na platformie Faceit – każdy gracz musi mieć włączony antycheat Faceit inaczej nie będzie mógł dołączyć do meczu co zakończy się dyskwalifikacją.
3.11 W przypadku problemów z połączeniem z lobby Faceita administrator rozgrywek może zrestartować pokój maksymalnie 2 razy. Jeżeli drużyna/gracz dalej nie połączy się z meczem mimo restartu pokoju – gra kończy się walkowerem. Jeżeli pokój został zrestartowany już po wyborze mapy to drużyny po jego wznowieniu muszą wybrać tą samą mapę. Problemy z połączeniem należy zgłaszać natychmiastowo.

Pełny regulamin

1. Postanowienia ogólne
1.1 Poniższy regulamin dotyczy turnieju Tour de_ZDZ #7 (Bielsko-Biała), a dokładniej rozgrywek 2vs2 Counter-Strike: Global Offensive, którego finał odbywa się w dniu 14 czerwca 2020 w Zespole Szkół w Bielsku-Białej ZDZ w Katowicach (ul. Dworkowa 5, 43-300 Bielsko-Biała). [przełożony na online]
1.2 Głównym organizatorem turnieju jest Rafał Razowski. Organizatorami są wyznaczeni pracownicy i uczniowie Zespołu Szkół w Bielsku-Białej ZDZ w Katowicach oraz SET ZDZ.
1.3 Każdy z uczestników turnieju zobowiązany jest do zaznajomienia się z regulaminem i jego przestrzeganiem. Przystąpienie do rozgrywek równoznaczne jest z jego akceptacją.
1.4 Limit drużyn: finał – 16, eliminacje online – 64.
1.5 Turniej składa się z 2 części: finału online (14 czerwiec 2020) i eliminacji online (12 czerwiec 2020) – jeżeli zapisze się więcej niż 20 drużyn.
1.6 W trakcie eliminacji z drużyn biorących udział zostaną wyłonione 16 drużyn, które zagrają w finale.
1.7 Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Turniej w charakterze gracza przeznaczony jest wyłącznie dla uczniów szkół podstawowych z okolic Bielska-Białej (do 40 km) [mapka].
1.8 W turnieju przewidziane są nagrody w postaci rzeczowej.
1.9 Wypełnienie formularza rejestracyjnego jest traktowane jako zgłoszenie drużyny do turnieju.
1.10 Osoby niepełnoletnie przed przystąpieniem do rozgrywek LAN muszą dostarczyć zgodę rodziców do organizatorów.
1.11 Każdy gracz musi posiadać własne konto Steam z grą CS:GO oraz rozegrane w niej przynajmniej 50 godzin, które są wymagane do przypisania gry do platformy Faceit. Gracz nie może również posiadać blokady VAC z gry Counter-Strike: Global Offensive. Status prime nie jest wymagany.
1.12 Kapitan drużyny zobowiązany jest do bycia cały czas “pod telefonem” w trakcie trwania meczów turniejowych.

2. Zasady:
2.1 Gracz musi korzystać z jednego stałego nicku (konta) podczas trwania całego turnieju.
2.2 Gracz powinien śledzić wpisy publikowane przez organizatorów na oficjalnym wydarzeniu. Wpisy mogą dotyczyć zmian harmonogramu, regulaminu lub zawierać inne istotne dla gracza informacje.
2.3 Gracz wyraża zgodę na wykorzystanie wizerunku ze szczególnym uwzględnieniem: zdjęć i filmów z jego udziałem oraz nicku, imienia i nazwiska, relacjonowania rozgrywek w celach promocyjnych organizatora i Zespołu Szkół w Bielsku-Białej ZDZ w Katowicach.
2.4 Drużyna może zgłosić maksymalnie jednego rezerwowego.
2.5 Drużynę reprezentuje kapitan zgłoszony w czasie rejestracji.
2.6 Zabrania się używania wulgarnych treści w stronę organizatorów i uczestników.
2.7 Zabrania się używania nazw i/lub opisów graczy/drużyn obraźliwych, sprzecznych z regulaminem gry.
2.8 Zabrania się promowania i spożywania alkoholu oraz promowania i uprawiania wszelkich form hazardu w czasie trwania turnieju.
2.9 Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek wspomagaczy, programów, cheatów, skryptów, bugów, błędów i innych rzeczy służących do uzyskania w nieuczciwy sposób przewagi nad przeciwnikiem, w tym również ”zerkania” na transmisję z turnieju w czasie meczu.
2.10 Zabrania się celowej słabej gry (losing on purpose); oddanie meczu przeciwnikowi. Drużyna celowo przegrywająca zostanie zdyskwalifikowana i może trafić na czarną listę.
2.11 Zabrania się celowego przeszkadzania innym graczom turnieju lub utrudnianie organizatorom jego przeprowadzenia m.in. poprzez: zagłuszanie, odłączanie internetu, “świecenie w oczy” i inne czynności mogące negatywnie wpłynąć na komfort innych uczestników lub zakłócić przebieg wydarzenia.
2.12 Za ewentualne uszkodzenia sprzętu odpowiada uczestnik, który je spowodował (jeśli osoba nie ukończyła 18 roku życia – jego opiekun). W razie zauważenia jakichkolwiek nieprawidłowości związanych ze sprzętem należy je natychmiastowo zgłosić do najbliższego organizatora.

3. Rozgrywki online
3.1 Eliminacje online rozgrywane będą na Faceit w drabince SE BO1. Z eliminacji wychodzi 16 drużyny, które otrzymują slot na finał LAN. [finał przeniesiony na online]
3.2 Finały online rozgrywane będą na Faceit (1 i 2 runda) oraz na prywatnych serwerach (półfinały i finały) w drabince SE BO3.  W przypadku ilości drużyn mniejszej niż planowane sloty (16), system turnieju może ulec zmianie.
3.3 Mecze rozgrywane będą na aktualnej w dniu turnieju wersji gry.
3.4 Turniej rozgrywany w trybie skrzydłowym.
3.5 W przypadku remisu (8:8), rozgrywana jest dogrywka
3.6 Przed meczem rozgrywana jest nożówka. Wygrana drużyna wybiera stronę, po której chce grać.
3.7 W trakcie gry, każda drużyna ma możliwość spauzowania gry 2 razy na mecz na minutę – tactical pause.
3.8 Podczas wyboru map drużyny naprzemiennie odrzucają po jednej mapie, mapa która nie zostanie odrzucona będzie mapą graną w danym meczu.
3.9 W przypadku meczów na platformie Faceit – każdy gracz musi mieć włączony antycheat Faceit inaczej nie będzie mógł dołączyć do meczu co zakończy się dyskwalifikacją.
3.10 Jeżeli gracz/drużyna nie pojawi się do 10 minut od ustalonej przez organizatora godziny, gra kończy się walkowerem. Nie ma możliwości grania pojedynczo.
3.11 W przypadku problemów z połączeniem z lobby Faceita administrator rozgrywek może zrestartować pokój maksymalnie 2 razy. Jeżeli drużyna/gracz dalej nie połączy się z meczem mimo restartu pokoju – gra kończy się walkowerem. Jeżeli pokój został zrestartowany już po wyborze mapy to drużyny po jego wznowieniu muszą wybrać tą samą mapę. Problemy z połączeniem należy zgłaszać natychmiastowo.
3.12 Mecze eliminacyjne rozgrywamy ASAP, mecze finałowe rozgrywamy według podanego harmonogramu, chyba że organizator wskaże inaczej.
3.13 Używanie modeli (skinów) postaci jest dozwolone.
3.14 O podanej godzinie startu eliminacji obowiązkowa jest obecność kapitana na naszym discordzie i zgłoszenie się na odpowiednim kanale.
3.15 W razie potrzeby organizator może przenieść rozgrywki na inną platformę/prywatny serwer.

4. Postanowienia końcowe
4.1 Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Ewentualne zmiany w regulaminie będą ogłaszane na wydarzeniu facebook. Jeżeli gracz nie akceptuje zmian regulaminu – musi o tym poinformować przez prywatną wiadomość na fanpage SETZDZ.
4.2 Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu rozgrywek, rozpoczęcia ich później niż jest to planowane oraz powtórzenia rozgrywek po podaniu powodu.
4.3 Organizator ma prawo odmówić wstępu/wyprosić z imprezy osoby łamiące regulamin lub zachowujące się w sposób niewłaściwy.
4.4 W przypadku złamania regulaminu administrator rozgrywek decyduje o rodzaju „sankcji” i nakłada ją na gracza / drużynę. Przewidywane rodzaje „sankcji”: ostrzeżenie, dyskwalifikacja, wpisanie na czarną listę, zmianę wyniku na korzyść przeciwnej drużyny (meczu, w którym został złamany regulamin). Od decyzji administratora można odwołać się do głównego organizatora.
4.5 Wszystkie sytuacje sporne, interpretację regulaminu i kwestie w nim nie zawarte rozstrzyga organizator uwzględniając punkty w regulaminie i ogólne zasady fair-play.
4.6 Wszelkie zauważone nieprawidłowości takie jak łamanie regulaminu należy udokumentować (zrzutem ekranu/nagraniem) i natychmiastowo zgłosić je administratorowi rozgrywki. W przypadku zgłoszenia po upływie rozsądnego terminu (np. po zakończeniu meczu) administrator może wstrzymać się od interwencji/wyciągnięcia konsekwencji.

FAQ

Turniej Tour de_ZDZ #7 jest przeznaczony wyłącznie dla uczniów szkół podstawowych.
Dodatkowo obowiązuje ograniczenie lokalne - z okolic Bielska-Białej (40 km) [mapka]!
Drużyna nie musi składać z uczniów tej samej szkoły. Z jednej szkoły może zapisać się dowolna ilość uczniów.

Minimalny wiek uczestników - 12 lat.

Dodatkowe wymagania:
🎮 CS:GO - własne konto na STEAM z grą CS:GO z rozegranymi przynajmniej 50 godzinami w grze (jest to wymóg do połączenia konta z Faceit!). Konto nie musi posiadać statusu prime.

Eliminacje online 2vs2 do turnieju Tour de_ZDZ #7 odbędą się:
🎮 12 czerwca od godziny 16:50
(jeżeli zapisze się więcej niż 20 drużyn)

Zapisy na turniej Tour de_ZDZ #7 przyjmujemy do 11 czerwca do godziny 18:00.

UWAGA! Ilość miejsc na finał jest ograniczona do 16. O udziale decyduje kolejność zapisów. Jeżeli zapisze się więcej niż 20 drużyn to finały poprzedzą eliminacje online 12 czerwca zaczynające się od 16:50.

Na turniej Tour de_ZDZ #7 można zapisać się i brać udział wyłącznie za zgodą i wiedzą rodziców/opiekunów. Nie wymagamy dostarczenia podpisanej zgody, ale jeżeli byłaby taka potrzeba - można ją pobrać tutaj https://bit.ly/zgodatdzdz7  .

Turniej Tour de_ZDZ #7 nie jest objęty wpisowym, udział w nim jest darmowy zarówno dla graczy jak i widzów.

Na finałach jest przewidziane 16 miejsc. Liczy się kolejność zapisów. Jeżeli na turniej zapisze się więcej niż 20 drużyn to odbędą się finały poprzedzą eliminacje online.

Eliminacje online rozgrywacie w domach na własnych komputerach.

Eliminacje z CS:GO odbywają się na platformie Faceit.

Aktualną listę zapisanych drużyn i graczy można śledzić na tutaj: https://bitly.com/listatdzdz7.

Na turnieju Tour de_ZDZ #7 przewidziane są nagrody. Nagrody w formie rzeczowej.

Przewidywane wartości nagród (na duet):

1. miejsce - ok. 320zł
2. miejsce - ok. 180zł
3-4 miejsce - ok. 40 zł

Medale dla 1-4 miejsca.

Ważne linki

Partnerzy edycji

Zespół Szkół w Bielsku-Białej
Zakładu Doskonalenia Zawodowego w Katowicach

Technikum informatyczne ze specjalizacją esport.

Link: http://www.szkoly.bielsko.zdz.pl/